Search RPD Archives
Limit search to: Subject & Body Subject Author
Sort by:

[rpd] Fwd: new policy proposal "Soft Landing - SD"

Alan Barrett alan.barrett at afrinic.net
Sun Apr 2 19:19:38 UTC 2017

> On 2 Apr 2017, at 13:04, Arnaud AMELINA <amelnaud at gmail.com> wrote:

> De grâce reprenez-vous. J'interpelle les co-chairs et le Chairs ainsi que le CEO prenez vos responsabilité et Gouverner AFRINIC comme il se doit.

[translation: Please, take it back. I invite the co-chairs and the Chairs as well as the CEO take your responsibility and Governing AFRINIC as it should be.]

Policy development is a community process.  You seem to expect the Board or the CEO to lead it, but that is not our process.

L'élaboration des politiques est un processus communautaire. Vous semblez vous attendre à ce que le conseil ou le CEO le dirige, mais ce n'est pas notre processus.

I also draw your attention to the code of conduct published at <http://www.afrinic.net/en/community/code-of-conduct>, and particularly the requirement to treat others with politeness and respect, and to avoid personal attacks.

J'attire également votre attention sur le code de conduite publié à <http://www.afrinic.net/en/community/code-of-conduct>, et en particulier sur l'obligation de traiter les autres avec politesse et respect, et pour éviter les attaques personnels.

Alan Barrett
CEO, AFRINIC