[Community-Discuss] NomCom Appointment

Kossi Amessinou amessinoukossi at gmail.com
Fri Feb 14 08:21:11 UTC 2020

Félicitation aux membres du comité et au Président du conseil
d'administration pour son efficacité!

Le ven. 14 févr. 2020 à 09:14, AFRINIC Communication <
comm-announce at afrinic.net> a écrit :

> Dear AFRINIC community,

> The AFRINIC Board has appointed the following people to the Nomination

> Committee (NomCom) for the 2020 year, under the provisions of Article 9 of

> the AFRINIC Constitution:

> - Mark Elkins, Caleb Olumuyiwa Ogundele and Dr Ousmane Ly to the 2020

> NomCom as community representatives;

> - Dr Adewale Adedokun to the 2020 NomCom as the Board representative

> Dr. Christian D. Bope

> Chairman, AFRINIC Board of Directors

> ………………….

> [francais]

> Chère communauté de l’AFRINIC,

> [...]

*Dr AMESSINOU Kossi*
Docteur en Sciences de l'Information et de la Communication
Téléphone: +229 95 19 67 02 | Whatsapp: +229 99 38 98 17 | Boîte Postale:
01BP7304 Cotonou - Bénin | Emails: kamessinou at a
<kamessinou at developpement.gouv.bj>fricanictfoundation.org |
amessinoukossi at gmail.com | Skype: amessinou | @amessinou | @bigf |
http://www.facebook.com/amessinoukossi |
www.linkedin.com/pub/kossi-amessinou
Que Dieu vous bénisse | Dans le silence, Dieu nous parle! Ma parole est mon
pouvoir.